Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Spartan Race Eplény 2015 aneb když se nedaří…

Do Eplén jsem přijel nejen zakončit Spartan Race sezónu, ale i otestovat zašité koleno ze závodu v Koutech. Ne vše se ale povedlo, jak jsem si přál. Vlastně skoro nic…

Závod odstartoval přesně v 9:00h v „příjemných“ cca 3 stupních Celsia. První půlhodina šla nad očekávání dobře.  Dva týdny jsem neběhal, ale najednou jsem se cítil nebezpečně běžecky silný.

S bráchou Martinem jsme drželi pěkné 5.- 6. místo, ale třetí bylo na dosah. Pak ovšem přišel triceps bar, kde jsem vůbec poprvé chyboval. Začal hon na borce přede mnou, kteří mě předběhli, když jsem dělal trestné angličáky za ten triceps bar. To se povedlo, sekundy jsem ukrajoval velkým tempem a byl jsem spokojený.

Následovala ale opět chyba na kolících a ten samý scénář. Zhruba v nejvyšším bodě trati na mě čekal ostěp, trefuju a začínám se radovat, ovšem oštěp se tak tak dotkne terče a hned vypadává. Podle mě za to mohlo příliš krátké upevňovací lanko. Není to poprvé, bohužel tento problém jsme v týmu řešili několikrát všichni.

Chytají mě křeče. Každý další krok dost bolí a stojí hodně psychických sil. Na lezecké stěně taky padám a dávám si rekordní dávku angličáků v této sezoně, “krásných“ 120 kousků. Do cíle už se nějak doplazím na - pro mě dost neuspokojivém - 16. místě. Naštěstí mezi elitními týmy i tak vyhráváme, tak se můžu radovat alespoň z toho.

Ten den bylo asi fakt skoro všechno špatně – párkrát jsem spadl, rozvazovaly se mi boty, chytaly mě křeče, opět i šíleně záda, do toho se mi ozvalo odrovnané chodidlo z USA a navíc k tomu ještě bolest v krku… Zkrátka jsem se nenudil.

Náladu mi vrací až pozávodní pohoda s mým týmem Extreme Obstacle Runners. Čekáme na vyhlášení a hned poté vyrážíme do Matry. Náš sponzor nám tu dopřál skvělé ubytování s wellness centrem, kde okamžitě regenerujeme.

V neděli dopoledne ještě zvládneme perfektní crossfit. (Naivně  jsme si mysleli, že se "jenom tak protáhneme", ovšem už po brutální rozcvičče víme, že to bude bolet!)

Pak už jen dojídáme všechny dorty, které se u nás v týmu pravidelně pečou za různé „prohřešky“ či nadstandardní výkony, loučíme se a uháníme k domovům.

Domů přijíždím v neděli ve 23 hodin, dávám si vanu a ráno hurá do práce.

V sobotu 31.10. mě čeká můj poslední závod sezony, Horská výzva 24h v Koutech, kde v týmu poběžím s bráchou a kamarádem Jendou, držte palce!

 

Autor: Dušan Zapalač | čtvrtek 29.10.2015 9:07 | karma článku: 7,46 | přečteno: 206x
  • Další články autora

Dušan Zapalač

Jesenický Balneopark

Jeseníky, nejkrásnější české hory, jsou úžasné celé. Každý ale máme svá oblíbená místa, na která se můžeme vracet tisíckrát a vlastně stále poprvé. Jedním z nich je "můj" Balneopark v Priessnitzových léčebných lázních.

2.7.2016 v 19:00 | Karma: 24,55 | Přečteno: 1524x | Diskuse| Fotoblogy

Dušan Zapalač

Mé milované Jeseníky

Další pokračování fotoblogu z mého rodiště - Jeseníků. Sem tam mi cestou do práce, či při ranním tréninku nabídnou skvostné výhledy a scenérie, které miluju a naplňují mě. To nestačí vidět, to se musí zažít!

6.5.2016 v 10:16 | Karma: 21,45 | Přečteno: 749x | Diskuse| Fotoblogy

Dušan Zapalač

Fotoblog: Tatry III.

Občas jedu navštívit bráchu, který na Slovensku žije, a trénujeme v horách. Stejně jako doma v Jeseníkách, i tady hory nabízejí překrásné pohledy.

21.4.2016 v 9:15 | Karma: 22,98 | Přečteno: 1166x | Diskuse| Fotoblogy

Dušan Zapalač

Fotoblog: Jak se budí Jeseníky II.

Pokračování fotoblogu z nejkrásnějších českých hor - Jeseníků. Sem tam mi cestou do práce, či při ranním tréninku nabídnou skvostné výhledy a scenérie, které miluju a naplňují mě. To nestačí vidět, to se musí zažít!

7.4.2016 v 9:57 | Karma: 24,74 | Přečteno: 1843x | Diskuse| Fotoblogy

Dušan Zapalač

Fotoblog: Tatry II.

Občas s týmem Extreme Obstacle Runners vyrazíme na charitativní víkend do Tater nebo jedu navštívit bráchu, který na Slovensku žije. Stejně jako doma v Jeseníkách, i tady hory nabízejí překrásné pohledy.

4.4.2016 v 9:17 | Karma: 17,24 | Přečteno: 710x | Diskuse| Fotoblogy

Dušan Zapalač

Fotoblog: Pozdrav z Tater

Občas s týmem Extreme Obstacle Runners vyrazíme na charitativní běžkový víkend do Tater nebo jedu navštívit bráchu, který na Slovensku žije. Stejně jako doma v Jeseníkách, i tady hory nabízejí překrásné pohledy.

29.3.2016 v 9:35 | Karma: 13,84 | Přečteno: 583x | Diskuse| Fotoblogy

Dušan Zapalač

Fotoblog: Jak se budí Jeseníky I.

Svůj spokojený život si žiji v nejkrásnějších českých horách - Jeseníkách! Sem tam mi cestou do práce, či při ranním tréninku nabídnou skvostné výhledy a scenérie, které miluju a naplňují mě. To nestačí vidět, to se musí zažít!

24.3.2016 v 8:22 | Karma: 21,69 | Přečteno: 1278x | Diskuse| Fotoblogy

Dušan Zapalač

Jsou rána...

Pár fotek z dnešního ranního výběhu v Jeseníkách. Taky jsou rána, kdy je škaredě, prší, mlha, zima a tak nějak všechno špatně. Ano, bývájí. Dnes, ale ne.

18.3.2016 v 11:22 | Karma: 17,34 | Přečteno: 584x | Diskuse| Fotoblogy

Dušan Zapalač

Horská výzva 24h a zlato pro náš tým

Ani nevím, čím tento ujetý nápad začal, ale jedno vím jistě, že jsem okamžitě kývnul na závod Horská výzva 24h ve trojici. Naše poslední sportovní akce sezóny... Jdeme do toho!

6.11.2015 v 11:56 | Karma: 10,38 | Přečteno: 337x | Diskuse| Sport

Dušan Zapalač

Můj Spartan Super v Koutech: velká radost a rozřízlé koleno jako bonus

Sice jsem měl v plánu jako první dokončit článek z Mistrovství Světa ve Spartan Race u Lake Tahoe, kterého jsem se účastnil na začátku října...

19.10.2015 v 10:02 | Karma: 8,68 | Přečteno: 550x | Diskuse| Sport

Dušan Zapalač

Mistrovství světa ve Spartan Race: Je to tady!

V zítřejších ranních hodinách, kdy ješte všichní normální lidé spí, se s mým týmem Extreme Obstacle Runners budeme brouzdat "gejty" pražského letiště.

24.9.2015 v 16:43 | Karma: 13,90 | Přečteno: 1193x | Diskuse| Sport
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 893x
Lásku ke sportu jsem si i pomocí rodičů v sobě vybudoval už jako dítě, postupem času se to pouze stupňuje. Nová motivace mě žene za novými sny a cíli. Díky rodině a pár dobrým přátelům žiju spokojený život. Moje koníčky jsou hlavně sport, příroda, fotografování, černý humor a cestování.

Motto: Go hard or go home!

člen sportovního týmu EXTREME OBSTACLE RUNNERS

 

www.eor.sk + facebook

Seznam rubrik